woensdag 28 augustus 2013

Weet je nog?

Weet je nog? Een tijdje geleden had ik het over een vriend van me die voor zijn liefje een hele bewerking in hout had gemaakt...
En weet je nog dat ik toen zei dat ik het voelde kriebelen, er stond iets op punt om te gebeuren?
Wel het is zover, we zijn eraan begonnen, ons eerste project is van start



Zie hier alvast het prototype, nog niet helemaal op punt maar alvast een voorproefje!

Heb jij een Iphone, Macbook, Ipad, laptop of gewoon iets wat je graag veilig wil opbergen?
En wil je dat op een originele, meest herkenbare manier !
Dan ben je bij ons op het juiste adres !

Ik kan zelf niet wachten op het eindresultaat, het wordt een houten beschermhoes in schoudertas vorm.
Soon to come...

Vragen is toegestaan, aarzelen niet ! :-)


2 opmerkingen:

  1. Een supercreatief en functioneel idee...je moet er maar opkomen zeg.
    Het ziet er veelbelovend uit!!!!


    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eefie!!! We doen ons best, stap voor stap... :-)

      Verwijderen